Anlamsız

Sizden ricam yavaşça okuyun. Ayrıca arkada Beethoven-Moonlight Sonata' yı açabilirsiniz. 

   Yine bir gece hissettiğim duygularda boğuldum ben. Cevabını bulamadığım sorularla geçirdim zamanımı. Onca ağır duyguyu tam sol tarafımda hissetmem çok garip geliyordu. Hangi cümleyi kursam anlamsızdı. Hep kitaplarda aradım doğruları ama kalbin aynası kitaplar mıdır? O çok içtenlikle hissettiğiniz duygular varya işte onları hiçbir cümle karşılamıyor. Bağırın, ağlayın yetmiyor. Sonrasında doğru gelmiyor öncesinde içinize sığmıyor. Atamıyorsunuz işte. Belki mutluyken anlamsızlaşan bu paragraflara üzgünken ihtiyacınız olacak. Hangi kitap gösterirdi doğruyu, hangi şair yansıtırdı duygumu? Hangi şarkı anlatırdı, sahi kim anlardı? Çaresizlik içime işlemiş gibiydi. Her olayda kusur aramak gibi. Hissetmeden yaşamak gibi. Ne yazsam tatmin eder ki beni? Ne yazsam anlatabilirim? Bir yazı ne kadar anlamlı olabilir? Alfabedeki harfler kadar sınırımız. Ömrümüz kadar yaşamımız….. Yaşamaktan çoktan vazgeçmiş insanlar. İnsanların uydurduğu mutlak doğrulara hapsolmuşlar. Etraf ölü bedenlerle dolu. Sözde yaşıyorlar işte. Yaşamayı herkes beceremiyordur belki de. Dünyanın duygu değişimi mevsimlerdir belki, kim bilebilir? Yağmurlu bir gün olsun isterdim. Hissetiklerimizle beraber yanlışlarımızda karışsın toprağa. Yağmur dursun şimdi. Yaşamımıza bakalım. Yerdeki o kirli, hatalarımızla dolu toprağa karışacağız bir gün. Belki hiçbir duyguyu yeniden hissedemeyeceğiz. O çok sövdüğümüz pazartesi gününe yeniden başlayamayacağız. Biz, biz olmayacağız. Dünyada geçen zamanda kaybolan birer canlılarız.

En tatlı sabahlar ve en iyi geceler sizin olsun henüz olmayan dostlarım. <33 

Uğraştım cidden buna. Güzel oldu bence;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Altın Gibi Parla!

İçimizdeki Mavi